Székhelyszolgáltatás
Az Ön cége hol van bejegyezve? Irodánkban székhelyszolgálat is elérhető!
Számít az, hogy hol van a cég székhelye? Igen! Leendő partnerei, vásárlói számára sokat elárulhat Önről és cégéről, hogy milyen címre van bejegyezve. A székhelyszolgálat lehetővé teszi, hogy akkor is exkluzív, reprezentatív irodaházban lehessen a központja, ha nem tud, vagy nem szeretne állandó jelleggel irodát bérelni.
A székhelyszolgáltatás igénybevételével egyben számos extra, kiegészítő szolgáltatásunkhoz is hozzáférhet. Az ügyintézés terhét is levesszük a válláról, a helyszínen közreműködő ügyvéd segítségével, gyors, egyszerű és költséghatékony módon veheti igénybe szolgáltatásainkat.
Nézze meg rendelkezésre álló csomagjainkat!
- Székhelyszolgáltatás és cégbejegyzés Budaörs központjában, az „A” kategóriás ATLASZ Office Irodaházban
- Cégtábla elhelyezése az irodaház bejáratánál
- Recepció, látogatók személyes fogadása
- E-mail értesítés levelek érkezéséről a beérkezés napján
- Leveleit kérésének megfelelően postai úton továbbítjuk, vagy személyesen átveheti azokat. Amennyiben kéri, leveleit elektronikusan is megküldjük.
- Levelek díjmentes szkennelése, tárolása
- Központi vezetékes telefonszám híváskezeléssel, telefonon érkezett megkeresések továbbítása
- Iroda és tárgyaló bérlet igény szerint
6 havi periódus: 9.900 Ft+ÁFA/hó
- Havi 4 nap iroda, vagy tárgyaló használat
- WIFI Internet használat
- Takarítás
- Riasztófelügyelet
Kiegészítő szolgáltatásaink
- Többnyelvű recepció (angol, német)
- Fordítás, tolmácsolás
- Tárgyalóbérlet (2-15 főig)
- Projektor, flipchart
- Catering; kávé, tea, üdítő, ásványvíz
- Dedikált telefonszám (saját cégnévvel), híváskezeléssel
- Üzenetrögzítő munkaidőn kívül és hétvégén
- Nyomtató, szkenner, fax, fénymásoló