Kiadó irodák Budaörs központjában!
Professzionális irodai háttér az Ön igényei szerint!
Az ATLASZ Irodaház szolgáltatásainak fókuszpontjában az Ön vállalkozásának igényei állnak, legyen szó hosszú távú, vagy napi irodabérletről. Koncepciónk lényege, hogy széleskörű kényelmi és kiegészítő szolgáltatásokkal biztosítsunk exkluzív irodai hátteret cége számára. Ha hosszabb időtávra szeretne irodát bérelni, az ATLASZ Irodaház az 1-2 fős munkaállomásoktól kezdve a 15-20 főt is befogadni képes nyitott, egyterű irodahelyiségekkel, valamint igény szerinti kiegészítő szolgáltatásokkal áll rendelkezésére. Professzionális üzleti, mégis családias hangulat. A téli hónapokban keddi vitamin szigetünkkel támogatjuk kollégáink egészségét. Recepciónk munkanapokon 8:30-14:30 között áll rendelkezésükre.
Szolgáltatásaink:
- Világos, barátságos irodahelyiségek
- Változatos alapterületű, modern irodák már 20 m2-től
- Kedvező bérleti díjak és alacsony üzemeltetési költség
- Igényes megjelenésű, szolgáltató szemléletű recepció
- Egységes névtábla elhelyezése az Atlasz irodaház bejáratánál.
- Vendégek recepció általi fogadása 8:30 és 14:30 között
- Posta kezelése, igény szerint szkennelése és e-mail továbbítása
- Korszerű, fenntartható szemléletű épületgépészet (hőszivattyú, napelem rendszer)
- Bútorozás egyedi igény szerint
- Étkező és gépesített teakonyha használat
- Ingyenes parkolási lehetőség az utcán
- Cégautó esetén ingyenes parkoló kártya ügyintézésben támogatás
- Teremgarázs igény szerint
- Autóval és tömegközlekedéssel egyaránt kiváló megközelíthetőség
- Éttermek, kávézók, banki és postai szolgáltatások 200 méteren belül
- Könyvelő iroda elérhető az Atlasz Irodaházban
- Ügyvédi jogi szolgáltatás is elérhető az Atlasz Irodaházban
Műszaki paraméterek:
- Gázhasználat mentes, korszerű levegős hőszivattyús hűtés - fűtés
- Napelemes rendszer az alacsony rezsi fenntartásához
- Légkondicionált irodahelyiségek
- Üzleti internet kapcsolat (pl. T-Com optikai kábeles szolgáltatás a házban)
- Strukturált számítógép és telefonhálózat
- Kártyás beléptető rendszer az irodaegységekbe
- Biztonsági kamerarendszer
- Díjmentes központi szerverszoba használat
- Kiépített riasztó- és épületfelügyeleti rendszer
- Igény szerint válaszfalazható irodák
- Bérelt iroda kisebbre/nagyobbra váltási lehetőség irodaházon belül
- Technológiai és IT háttértámogatás
- Teljes körű ingatlan üzemeltetés, karbantartás, hibaügyelet
Modern irodaházunk nemcsak változatos alapterületű kiadó irodaterületeket kínál, hanem székhelyszolgáltatást is Partnereinknek.
