Székhelyszolgáltatás Budaörs központjában!
Az Ön cége hol van bejegyezve? Irodánkban székhelyszolgálat is elérhető!
Számít az, hogy hol van a cég székhelye? I G E N !
Leendő partnerei, vásárlói számára sokat elárulhat Önről és cégéről, hogy milyen címre van bejegyezve. A székhelyszolgálat lehetővé teszi, hogy akkor is exkluzív, reprezentatív irodaházban lehessen a központja, ha nem tud, vagy nem szeretne állandó jelleggel irodát bérelni.
A székhelyszolgáltatás igénybevételével egyben számos extra, kiegészítő szolgáltatásunkhoz is hozzáférhet. Az ügyintézés terhét is levesszük a válláról, a helyszínen közreműködő ügyvéd segítségével, gyors, egyszerű és költséghatékony módon veheti igénybe szolgáltatásainkat.
Az Atlasz Irodaházban ezen kívül könyvelő iroda és ügyvédi iroda is elérhető!
Leggyakoribb megkereséseink:
"Kis- és középvállalkozó vagyok, de szükségtelen és drága is lenne irodát bérelnem"
"Digitális nomádként nem szeretnék és nem is tudok egy fix pontot megadni székhelyként."
"Albérlő vagyok, hova tehetnék egy vállalkozás székhelyt?"
"Családi házunkra napelem támogatást csak akkor tudunk felvenni, ha nincs oda bejelentett székhelyünk."
"CSOk felvétel miatt szeretnénk igénybe venni székhelyszolgáltatást."
"Rezsicsökkentéses közmű díjak elérése miatt szeretnénk lakásunk helyett külső székhelyszolgáltatást."
"Örömmel átadnám a hatósággal való kapcsolattartást abban specialista székhelyszolgáltatónak."
"Váratlan hatósági ellenőrzést nem szeretnénk az ügyfélterünkben intézni."
"Nem szeretném, ha otthonomban meglátogatna bármilyen hatóság."
"Esetleges kényszerintézkedés esetén elkerülném az otthonomban történő végrehajtást."
Nézze meg rendelkezésre álló csomagjainkat!
Egyedi igényekkel is várjuk érdeklődését!
- Székhelyszolgáltatás és cégbejegyzés Budaörs központjában az ATLASZ Office Irodaházban.
- Cégtábla elhelyezése az Atlasz irodaház bejáratánál.
- Recepció, látogatók személyes fogadása 8:30 és 14:30 között.
- E-mail értesítés levelek érkezéséről a beérkezés napján.
- Leveleit kérésének megfelelően postai úton továbbítjuk és/vagy személyesen átveheti azokat. Amennyiben kéri, leveleit elektronikusan is megküldjük.
- Levelek díjmentes szkennelése, elektronikus tárolása.
- Központi vezetékes telefonszám híváskezeléssel 8:30 és 14:30 között, telefonon érkezett megkeresések továbbítása.
- Legjobb tudásunk szerint képviseljük vállalkozása érdekeit az eljáró hatóságok előtt.
- Könyvelő Iroda elérhető az Atlasz irodaházban.
- Ügyvédi iroda is elérhető az Atlasz Irodaházban.
6 havi periódus: 9.800 Ft+ÁFA/hó
- A Standard székhelyszolgáltatás csomaggal azonos tartalommal
6 havi periódus: 6.900 Ft+ÁFA/hó
Kiegészítő szolgáltatásaink
- Többnyelvű recepció (angol, német)
- Nyomtató, szkenner, fénymásoló